loading...
مثل هیچکس~~
Nima بازدید : 2 پنجشنبه 05 دی 1392 نظرات (0)

امیدوارم از این خوشتون بیاد دوستان:

 

 

 

 

 

هر وقت که بهش نگاه میکردم چشمای من میلرزد

 

 

 

 

 

نمیتونستم مستقیم بهش خیره بشم

دست بذارم رو گونه هاش

خیلی اروم بوسه بذارم رو لباش

هر بار که جرئتشو داشتم 

اون چشاش جای دیگه ای بود

هر بار ازش میخواستم

که بگه چشماش کجاست

اعتنایی نمیکرد و اون نگاه سردشو توی نگام قفل میکرد

روزی به دنبالش رفتم

قدم به قدم

کوچه به کوچه

آری همونی که میفکریدم شد!

اون داشت عاشقونه 

به کبوتری نو نگاه میکرد

نگاهی که من چندسال 

حصرتشو میخوردم

اری جریان همین بود:

نو امد به بازار و......

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بی قرار توام و در دل تنگم گلهاست آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در اب در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست.... عزیزان دلم نظر یادتون نره...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 115
  • کدهای اختصاصی
    ابزار پرش به بالا