loading...
مثل هیچکس~~
Nima بازدید : 2 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

تنهای تنها چون خدا

یک تکه ابر توی هوا

ماه سپیده شب یلدا

زیر درختی خشک و بی نوا

فلوت بدست دارم اما

اهنگ ندارم منتها

قلبم دگر نمیزند.یاری دگر نمی اید

بلکه پرسد حال مرا

***

خیلی تنهام.که میداند؟

دلیل اشکهام.که میپرسد؟

برق چشام که میبیند؟

بغض صدام که میشنود؟

پس قلب من چه میشود؟

فریاده من چه میشود؟

باز میدانم اخر این قصه را...

تنهای تنها چون خدا....




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بی قرار توام و در دل تنگم گلهاست آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در اب در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست.... عزیزان دلم نظر یادتون نره...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 48
  • بازدید کلی : 131
  • کدهای اختصاصی
    ابزار پرش به بالا